Kalas

50 fyllda och livet känns som vanligt ...

Är Dock fylld av kärlek och värme av underbara människor som firade mig. Nu har mer än halva livet gått och jag vet att jag har mer bakom mig än framför mig. Därför är det viktigt att ta vara på livets stunder och människor omkring mig, ta ingen föregivet. 
Fick också i veckan krama om min vän som är i Sverige nu på besök, som har cancer och är döende ... Hon ger mig styrka och jag vet att varje gång kan det vara den sista. 
-vi hörs! Jag kramade om henne och jag märkte att jag var kvar i hennes famn längre än vad jag brukar. På något sätt ville jag inte släppa henne. 
-ja det gör vi , hörde jag henne "kvittra " så där som bara hon kan. Ser hennes ryggtavla bli mindre och mindre och jag själv går mot bilen. Jag har ms, hon cancer och min dotter diabetes 1. Min vän gav pengar till barndiabetes fonden som 50 års present och det värmde mitt hjärta. 
-någon sjukdom ska väl dem finns bot på, vi alla tre bär på skit sjukdomar. 

Kram till er.  (null)

#1 - - Carina:

Jag känner igen mig! Jag blir 50år om en månad, min dotter har diabetes typ1 och jag själv har MS. Livet känns orättvist!😢

Svar: Världen är bra liten .....💔❤️
Kram och grattis i förskott💞
Fröken Ms