En vanlig dag

Min Träning, skjussade min pappa till träningen som kämpar med sitt, sedan hem och storhandla, packa upp två veckors inhandling, ska sedan försöka bli klar med målningen, tvätta ...., En vanlig dag !

Jag gick "bara" på löpbandet i 40-45 minuter för sedan ville inte riktigt mitt vänstra ben. Satte mig en stund och tänkte : fan vad hopplöst det känns när jag har en plan och kroppen min har en annan. 
Det kan vara att jag har sovit för lite, stressad eller att jag börjar bli trött för nästa vecka ska jag tanka. Kan vara så att jag försöker febrilt att hitta en anledning men utan resultat. Så kan det vara, det känns lite lättare om det finns en förklaring än att säga : hmmm ja livet blev inte bättre och jag kan inte bli bättre. 
Det vore ju tråkigt för då innebär det att jag inte antagligen utmanar mig själv längre. Utmaningen är ju den jag lever på. Så jag kommer att gå till gymmet imorgon och köra Cross fit och styrka. Så får jag se hur det går och det kommer att bli härligt att utmana ödet igen . 
Kram på er❤️       (null)