Ny energi !

Tankade igår och fick äran att vara "försökskanin " lärarkandidater som var snart redo att börja arbeta och då förhoppningsvis inom MS. Det behövs verkligen neurologer,det är jätteviktigt att utbilda och få dem unga att bli "hungriga " på att hitta och behandla bot för ms. 
Jag hade turen att få två jättetrevliga kandidater som var jätteduktiga, lugna och intresserade av mig som person och undrade mycket över mina symptomer. 
-Hur det är att leva med ms ?
- MS lever med mig ! Här försöker jag ta steget före min oinbjudna gäst. 
Kandidaterna log och tänkte kanske : fan vad hon är naiv ....Men för att "överleva"det här så känns det bra att tänka så. 

Renoveringen hemma börjar gå mot sitt slut. Fast det är det lilla kvar som är det stora. Soffan har fortfarande inte kommit ...;(
Trots att dem sa förra veckan att den skulle komma den här veckan. 
Jaja det är två dagar kvar i den här veckan. Man lever på hoppet så att säga. Hösten har verkligen kommit Med sina fallna löv, lite ledsamt att se löven på marken. Ett liv som har falnat precis som människan när vi trillar av pinn.....
Sedan har ju kylan kommit. -4 grader i morse och jag fick skrapa bilrutan. Grrrrrrr .
Läste om nått "mirakel" som man kunde spraya på rutan och det skulle aldrig mer fastna nått mer på rutan . Mirakel !!!!!
Ha det fint i kylan, gå försiktigt och klä på er❤️
(null)