Känslorna

Känslorna flödar och jag känner mig ödmjuk och fylld med styrka och kärlek MEN också har jag väldigt trötta ben efter jobbet idag. Japp min jobbar söndag och det var bara att kliva ur den sköna sängen. 

 
Igår åkte jag till Malmö, magen var fylld med fjärilar och jag hade utåt sett ett lugn. Jag pratade med mamma kvällen innan och hon sa :
-Malin du låter så otroligt lugn. 
- mmmm jag vet men det "fladdrar " i magen på ett sådant härligt sätt, Svarade jag. 
Tänk jag ska få åka och föreläsa, dela med mig av min resa för andra och jag är otroligt stolt att dem trodde på mig.
 
Resan gick bra och allt klaffade, resan och föreläsningen var som ett puzzel. 
Bitarna under dagen lades bit för bit och på kvällen var sista biten på plats. Tadaa !!!'
då var jag hemma och fick ett härligt mottagande av familjen, blommor och pengar till Frökenms. Kan det bli bättre ? 
Bästa bästa ❤️
 
Det var en härlig känsla att stå där men också "läskigt " vad skulle dem tycka om mig ? 
När alla satt på plats och ena läkaren presenterade mig kände jag att nu kör vi!! det får bära eller brista ...
Vill bara säga att det var en fantastiskt publik och jag fick sån fin feedback att jag blev rörd. Fick höra lite av andras resa med ms och vart själv berörd av dessa 
Människor, att jag tänkte att det var dem som skulle stå på scen . 
Jag kunde inte ha bättre publik och jag fick mersmak måste jag erkänna, jättehäftigt att jag vågade tacka JA ännu en gång när jag fick inbjudan att vara ute på "okänt vatten 
".
 Det här att våga tacka JA ångrar jag inte. 
 Storkramtill Er som var för och till Er som följde mig den dagen ❤️