Kväll

Söndagkväll !!

Åh vad helgen gick fort. 
Vad hände ? 

Fredags så var vi på Huddinge sjukhus med minsta dottern på diabetes avdelningen, kändes skönt att ventilera och prata med teamet. Det är svårt att stå brevid när det gäller ens barn som lever med en sjukdom ...
Det smärtar mig enormt att hon lever med diabetes 1 och beundrar hennes kamp.

Lördagen bjöd på chokladmäsan, min vän Kakadesign var en av utställarna och har ni inte sett hennes smycken så uppmuntrar jag er nu att göra det. Fantastiska och fina berlocker, det är så att det vattnas i munnen på sötsaker.
Kakadesign.se. Hon finns även på Facebook :) kika gärna in där.
Jag och kidsen gick dit och provsmakade och fick se otroliga bakverk och sedan lite heminredning, riktigt mysigt.
Sedan hem och rev lite tapet. Nu är vi på undervåningen så det går sakta men säkert framåt. Idag söndag vaknade jag lite senare, åt frukost och sedan var vi och slängde skräp och sedan rev vi igen ....
Haha riktigt gympapass. 
Sen efter maten tog orken slut och jag orkade inte göra min ansiktsmask och färga fransarna . Det tog emot men jag lyckades iallafall tvätta håret för imorgon ska jag jobba !

Kram på er ❤️