Daaaaaa

Fredag redan !! 


Vet att ALLA har mycket att göra.
Vet också att ALLA prioriterar ibland fel. ...
Vi är människor inte robotar, vi ska också beakta det vi tycker är viktigt. 
Utan att få dåligt samvete. 
Hur går det ihop ?
Mmmm träning och erfarenhet. 
Ibland tänker jag att det skulle vara så mycket enklare att vara själv. Själv inte ensam, men skulle jag trivas ? 

Skulle sakna min familj otroligt mycket och dem är dem som ibland gör mitt liv huller om buller men det finns också otrolig glädje att ha det så. 
Denna vecka har jag kännt att jag bara plockar och plockar, tvättar och lagar mat.
Fick nog och beställde frisörtid för att få ett "lyster" i håret. ( lite fina ord för dem grå jävlarna) och gjorde manikyr med gelé nagellack. Wow vilken skön känsla. 
Ingen större hurray hemma men det kanske betyder att jag är alltid fin ....
Eller är det ingen som ser mig ?

Hur som helst så fick JAG en energiboost och lever på detta tills jag ska tillbaka till dessa" magiska " händer.
 Frisör och nagelskulptör ❤️