Helg med brak och dunder

Möte om framtiden som fortsatt skribent och vlogg!! "Tanten" ska börja varva med vlogg för dem jag skriver för. (Mitt liv med ms) Känns så seriöst och stort men vi kör. Vi provar med något nytt. 
Vad har jag att förlora ? 
Sedan jobb på lördag och lite rolig shopping och fick med lite julklappar. Sedan födelsedag på söndag.....
Min födelsedag som började med brunch och julbord med jobbet och mina fina vänner på mitt arbete sjöng ja må du leva ... ja ni vet man vill ju bara sjunka MEN samtidigt finns det en värmande känsla där inne i kroppen som på något sätt uppskattar detta. Hahaha :)

Så nu sitter jag och har matkoma och varvar ner men vet också i morgon vankas det jobb och MR.
Vet att det måstes göras och att det är bara att göra det men tycker också att det är jobbigt att vara i min ".stjärnhimmel". 
Så va med mig imorgon ❣️✨✨
(null)