Sankta lucia

(null)

(null)

Trevlig lucia mina vänner !

Idag blir det en dag på sjukhuset , tysabri och kurator. Finns ju bättre ställen att vara på tycker man men det är helt ok. 

Jag möttes av ett charmigt spontant luciatåg när jag skulle anmäla mig i kassan. Alla stannade upp och tog sig tid för att lyssna en stund trots att man var säkert på väg till ett läkarbesök. 
Lite leva i nuet som vi så många gånger har pratat om. Det är extra viktigt i denna värld som vi lever i idag. Efter det jag är klar med tankningen tänkte jag passa på att ta en fika , såg några goda lussebullar i fiket. Har en stund ledig tid tills jag ska till kuratorn. 
Fick även ta JC test och det innebär att lämna blod 3 rör och sedan ett kognitivt test och välmående frågor på appen. Rena rama besiktningen. 
Sedan är det "bara " att invänta svaren på Mr och jc och det är väl klart efter jul och nyår. 

Ha en jättefin lucia och kram till er alla ❣️