Fira

Lördag eftermiddag och jag skulle bli firad "igen".
 
Först var vi och åt på en Tapasresturang, det var ett jättemysigt ställe på söder och god mat. Blev lite stressad dock när servitrisen ville verkligen efter två timmar att vi skulle gå. Det gjorde hon demonstrativt genom att lägga notblocket på bordet och gav en suck. Det var verkligen stress på att få iväg gästerna och sedan in med nya. 
Roligast med att fylla "stort"är att jag fick olika upplevelsepresenter och igår var det dax att lösa in en upplevelse. 
Så igår var jag och mina tjejkompisar på Pernilla Wahlgrens show "liten kort och tacksam ". Den var jätterolig, gå och se den om Ni har chansen . En riktig höjdare om man säger så. 
Sedan efter showen åkte vi hem till en kompis som väntade på oss med lite mer gott att äta så det blev lite senare än vad jag trodde det skulle bli. När klockan ringde 06.30 på söndag var det så segt att gå upp och jobba men det var bara att stiga upp. Samtidigt är det skönt att sluta tidigt och få lite söndag . 
(null)

(null)

Ha det fint !