Annons

Läser din dödsannons som har en otroligt vacker dikt som stämmer in på din inställning till livet men den förminskar inte min saknad av dig. Jag fattar inte att du inte kommer att vara där i sommar och vänta på oss... 
Så här går den :

❤️Nu har jag gått för att ej vända åter och det blir bara värre mina kära om ni gråter. 
Inget kan ändra det öde vi har
Så jag vill att ni minns mig som jag var.
Nu när ni står här och kanske mig saknar då vill jag mina kära att ni vaknar och livslusten har och lever de dagar den tid ni har kvar.❤️
Så vacker att jag läser om den flera gånger. 
Begravningen blir nästa lördag i samma kyrka som sina bröder, Leksands kyrkan. Jag har gjort en egen krans och det fattas bara vita rosor och blått band. Det sätter jag dagen innan , det kommer att bli vackert men tungt. 
Fina Evert 💙
(null)