Yoga

(null)

Har varit förkyld denna vecka och kroppen har varit trött och tung. Kände att min kropp började bli stel efter att inte har tränat som vanligt och därför blev jag så glad när jag fick plats på yogan idag . Yoga energy, lagom tungt pass och min kropp blev mjukare efter passet. Den känns "längre" om ni förstår vad jag menar ...

Gymmet var fylld med löften om ett bättre liv med träning, lilla E och hennes kompis fick inte ens gå på löpband, cykel eller Cross. Det var kööööö. Personalen ursäktar sig med att det kommer droppa av framåt februari, mars då har många löften brutits. Själv tycker jag att dem ska försöka hitta en större lokal, mer maskiner . Det är superhärligt att människor tränar och jag tror att om det är alltid kö till maskiner och pass att människor tröttnar på det.  Hade ni några löften i år? 

Jag hade inte det. Det brukar för min del aldrig hållas och jag vill inte slås av dåligt samvete för att jag inte höll det jag lovade. 

Fin lördag på ER. ❤️