Dagar

Blir till veckor och veckor blir till månader och helt "plötsligt" är det ett nytt år. ... 

Idag när jag var hos fotvården och fick min nästa tid så blev det i Oktober !!! Jisses tänkte jag då, höst och kallt kanske dock vackert när löven faller och färgen har bleknat på sina blad.Ålderns baksida även där. 
Det var superskönt att få sina fötter gjorda men kände nu när jag badade att hon hade klippt ner min tånagel alldeles för långt ner så långt ner att man såg att det hade blödig lite. Nu har jag ganska lite känsel i mina fötter så jag tänkte inte på det då så nu vet vi att Även proffsen kan göra fel. 
"No big deal" 
Sedan var jag hos Hanna och pratade, har ni lyssnat på ms-podden ? Om inte så gör det!! Jättetrevlig tjej som själv har ms och tar in olika gäster och idag blev det Frökenms alltså jag. Så roligt att få delta och berätta min resa . Superkul!!
(Och nervöst )
Vi pratade och jag känner nu att jag glömde Bort hälften vad jag ville säga... men så är det. Mitt huvud känns som en karusell det bara snurrar , tänk om jag hade sagt så här eller så där.
 Åh vad jag är hopplös. Nu försöker jag att länka ett avsnitt och hoppas att ni kommer rätt. Skriver sedan när det är dags för mig ❤️. 

(null)