Värme

Hur går det där ute med värmen ? 
Står ni ut eller njuter ni ? 

Måste själv säga att det är extremt varmt !!! Och jag som klarar värmen bra tycker att det är faktiskt varmt och jag svettas och känner mig varm och kladdig hela tiden trots en kalldusch då och då. 
Skulle vilja ha just nu en härlig aircondition.
Våran dotter E fyllde ju 20 år i fredags och vi har haft fest hela helgen. I fredags åkte vi kryssning till Mariehamn, mormor var även med och hon vart lyrisk att få träffa Mumin och My. Hon sa själv: 
-herregud vad barnsligt jag bettede mig men jag kunde inte låta bli att krama om dem. 
-haha nej mamma, det är bara att ta chansen och det var inte barnsligt utan riktigt modigt att lyssna på vad DU ville. (Hon är underbar)
I Lördags fick man inte vara hemma förutom när det skulle fixas mat och dukning för sedan var det tjejmiddag. Då gick vi övriga på bio och käkade middag på Ikea ... ja det var faktiskt gott :)
Sedan igår kom släkten och firade E med sång och fina presenter. Underbar och intensiv helg. Idag jobbade jag också och nu ligger jag i soffan nyduschad och försöker hålla mig "kall". Då passar maken på att sätta på Hammarby match och då är det lite svårt att hålla sig lugn....
Ha det fint i solen och drick mycket vatten !!
Stor kram ❤️ (null)