Hitta inget

Var hos ögonläkare och mötte en verklig trevlig äldre herre som gjorde undersökningen. Den var rätt omfattande och han var lite förvånad över att jag inte hade gjort en ögonbotten undersökning förut. 

Ni som har gjort detta vet vad det innebär. Till Självaste ögonbotten undersökningen fick jag limegröna droppar som sved till och sedan när man tittade in i kameran så blixtrade det till och man såg "stjärnor" en stund. Lite grusig syn efteråt men inget direkt obehag. 
- Finner inget avvikande och det är ju bra i och för sig men ger dig ingen hjälp varför du har migrän ...
Jag ska be neurologen ta en titt på mr-röntgen igen och jämföra riktigt noga om dem kan hitta andra avvikelser vilket dem säkert inte kommer att göra men vill det iallafall.Skönt att det var bra med ögonen iallafall kände jag. Hur vi löser migränen vet jag inte och ingen annan heller verkar det som ...tyvärr. 

Jag har mycket med neuropromenaden nu och när jag ser sponsorlistan ler jag och när jag ser att vi är över 100 redan i Stockholm som är intresserade och tänker komma. Tänk om vi blir över 200 ? Fantastiskt isånnafall ❤️ Att vi tillsammans kan göra något åt dessa sjukdomar, uppmärksamma och visa att vi finns. Vi är och kan vara nytta till samhället om vi får hjälp och förhoppningsvis ett bot. På fredag blir det våra tredje möte och vi är verkligen på G!!
(null)