Helgen

Som har varit har varit otroligt intensiv och rolig !!

Fantastisk  uppslutning på promenaden med mycket folk som kom denna varma sommardag. Alla lotter, 400 st tog slut . Vi var cirka 160 på plats och biogen kunde visa ms -skorna som man kunde prova. Känslan över att gå i "mina"skor.
Vänner som kom och stöttade oss med sin kärlek och närvaro. Familjen som hjälpte till och va på plats hela dagen utan er hade det inte gått. Människor som jag inte kände men kände ändå att dem var nöjda över dagen och jag tycker att det var strongt gjort att gå dem två kilometrarna i värmen. 
Klapp på axeln mina vänner och till arbetsgruppen : TACK till er alla, våra diagnoser och personligheter skapade denna stund till något vi kan vara stolta över. Ni är grymma 🙌🏻🙌🏻. 

Resultatet av insamlingen lovar jag dela med mig av så fort jag vet den. 

Kram  (null)

(null)

(null)

(null)