Jag vill bli statsminister !

Nej det skulle jag aldrig vilja bli. Vilket arbete och ibland så ouppskattat arbete. 

Om det är nån som har missat det så är det val den 9 september, nu på söndag. 
Kommer vi bli kloka efter det ? Har vi en ny regering på måndag ?
Är vi trygga med den gamla regeringen ? Jag har ännu inte röstat för jag vet ärligt talat inte vad jag står ännu. 
Den här perioden har jag lyssnat på varje debatt och program om valet och ändå känns det så rörigt.
Jag har lyssnat på alla partier ( även dem som jag mindre tycker om) men har försökt att se alla som ett blankt papper och försökt att lyssna in deras budskap utan att döma innan. Det har varit en konst vill jag säga. 
Jag vill se förändring på många punkter som jag anser är viktiga för framtiden och nu måste jag välja ett parti som kan levera detta.....men jag tror också på ett bättre samarbete mellan partierna. 
Har ni haft det enkelt med valet denna period ?
Jag tror att många vacklar och drar sig i håret och undrar om framtiden.  Nog om val och partier. 
Idag var jag och styrketräna och igår cyklade jag 2 mil och jag klappar mig själv på axeln och tycker att det är så roligt. Lite jobbigt är det att "samla" ihop benen efteråt men det är det värt. Jag undrar om ni som cyklar har också en känsla av "tomhet"i benen  efter ni har cyklat ? 
Ni kanske tränar något annat ?
 Det jag ville få fram var om det är typiskt vi med ms som har speciellt den tröttheten efteråt, självklart är det ju olika för alla som bär denna sjukdom. Som är då svår att förstå sig på helt enkelt precis som VALET 2018. 

Kram 
(null)

Det gäller att spinna rätt :)