Påsk

Som några vet så somnade min finaste vän in i måndags EM ..

Hade kontakt med hennes vän B i USA som var med henne till sista andetaget. Hon hade det tufft på slutet och dem sista timmarna som gick var det olidligt. Tillslut satt B bredvid henne och klappade om hennes huvud och sedan hörde hon ett djupt andetag och sedan var det slut. 
Vilken krigare hon var ända in till slutet och jag sitter nu med en tomhet och saknad av henne. Känns så overkligt att jag går till jobbet, tränar och hon är död. 
Mitt liv ska gå vidare och jag ska fortsätta min kamp med min ms, hon var med mig på den resan och jag visste att hon förstod vad det innebar att ha en sjukdom. 
En människa man har känt i hela sitt liv finns inte mer, grubblar man på det här blir man tokig.
 Jag kommer minnas henne med ett leende och bevara hennes skratt, det hördes så ljudligt och högt. 
Jag älskade att sitta bredvid henne som liten, jag ser det på våra bilder. Tätt tätt.
Så veckan har känts "avig "och jag har försökt att få in vardagen men det är lite i motvind. 

Vill iallafall önska er en fin påsk med god mat, påskgodis och massor med kramar 🐣❤️🐣❣️
(null)