Dropp dropp

Sitter här och får droppet, äntligen !! 
Jag har ju 4 veckor emellan fortfarande och jag förstår inte dem som har 5-7 veckor emellan . Jag känner mig sååå trött dem sista dagarna.
Den här gången blev det lite strul med min broms och det sköt fram några dagar men nu sitter jag här !!
Jobbat och vardagen är igång med allt vad man ska göra. Våran Bil ville inte vara med samma dag som vi skulle åka till USA , tur hann vi inte komma iväg utan den gav upp efter några Meters körning. Svägerskan fick komma och hämta hälften av familjen och resten av gänget tryckte in sig i våran lilla bil. Så typiskt . 

Yngsta dottern har börjat i skolan , första året i gymnasiumet . Stort och pirrigt. 
Mycket för henne också med all information om sin diabetes 1 till lärare och nya kompisar som sneglar vid maten . Hörde reportaget om en 14-15 åring som struntade i sitt insulin i skolan för att hon skämdes. E har varit jätteduktig och jag hoppas att hon även i denna skola får stöd, hjälp och förståelse från sina nya vänner . 
Efter mitt dropp ska jag till tandis, det ilar i en tand. Den tanden hon gjorde en rotfyllning för knappt 1 år sedan .... gaaaaaaa hoppas att Hon fixar på en gång . 

Stor kram  (null)