Tålamod

Snart är det vardag igen och jag är tillbaka i mina vanliga skor. Mitt skrivande är lite sådär måste jag erkänna....
Just nu går jag i sanden barfota och ibland sandaler. Livet rullar och familjen är samlad . Högt i tak, många viljor och ren kärlek.

Vi har varit i Fourt laurendale och vi är i key west nu och imorgon drar vi till Miami och sedan Orlando. 
Tycker key west är charmig och älskar deras stan med färgglada hus. Gått förbi Hemming ways hus, har simmat bland klippor och suttit mitt i havet med färgglada fiskar omkring mig. Helt otroligt häftigt !!
Jag vågade först inte simma ut för det var lite strömt men dem stora barnen puschade mig och tillslut utmanade jag ödet och simmade rakt ut. 
Nu är jag så glad att jag vågade det !!
Tänk vad man missar om man tänker för mycket.
Sedan tänker jag på min vän Bettan som gick bort för en tid sedan, hon bodde i Fourt lorendale ett tag och i sanden på key west hittade jag ett hjärta av sten.
(null)

 Hon finns i mitt hjärta hela tiden ❤️