Träning

Nu är jag på gång med träningen igen och jag känner en sådan frihet och lugn när jag är på gymmet.
 Ingen som ropar, ingen som vill ha min uppmärksamhet, ingen stress BARA jag !!
Hur Underbart som helst. 
Bara utmaningar och min tjurighet att jag också ska fixa MINA mål detta år. 
Jag har börjat cykla och idag cyklade jag 18 km på en timme, jag vill cykla 2 mil på den tiden och det ska jag fixa. 
Satte på mig ena luren ( bara det ena ) har ju piercat mitt öra. En tragus piercing :) Har alltid velay haft det och nu 20 år senare gjorde jag det samtidigt som mina döttrar. 
Killen som gjorde piercingen var jättetrevlig och kunnig och kallade oss för tripp trapp trull han tyckte att det hade varit coolt om mormor hade varit med också. 
Tre generationer. Haha min mamma hade nog faktiskt kunnat gjort det, 85 år gammal.  
Oj nu kom jag från ämnet, lyssnade iallafall på ms podden som är en intressant podd och Hanna som pratar är så duktig och har ms själv. 
Det var tungt att cykla men det var ännu tyngre när jag skulle kliva av ..,.
Mina ben var så tunga men ändå tomma, en äldre herre frågade om jag behövde hjälp. Skakade lite på huvudet och log mot honom och sa att det var ok. Satte mig på golvet en stund och skadade benen och sedan fungerade dem helt ok. 
Lite stapplande steg mot mitt skåp. 
Jag vet att det blir bättre. Jag tror att det blir bättre det finns inget annat alternativ .... (null)