Träning

(null)

Nu är jag igång med träningen till fullo!

Gymmet är inte riktigt klart eller det ser verkligen ut som en bygg arbetsplats. Värst var det i onsdags då det doftade starkt med målarfärg så att man blev lite hög på doften...
Inte på adrenalinet :)
Men i allt stök, bök, dofter och slipdamm har dem fått in nya maskiner och jag blir så GLAD och peppad när jag ser dem att det rycker i hela kroppen. 
Älskar nya utmaningar och helst med träning. Så kul !!
Ska försöka ta nån bild lite senare så får ni se dem ;)
Idag körde jag löpband och gick 30 minuter i backe och sedan styrka 50 minuter. Så mina ben är nu tunga och jag körde nog lite för hårt för när jag Kom hem blev jag yr och det snurrade till. Drack mer vatten och la mig en stund. Sen tog jag en dusch och drack ännu mera vatten. 
Kändes lite bättre sedan. 
Det är så kul att träna att när jag gör det så glömmer jag min trötta kropp. 
Inge bra kombo alltid efteråt men än så länge har det gått bra :) 
Ha en fortsatt fin kväll och glöm inte att träna det ni tycker om och det ni orkar. Ni är bäst !!