Glada dagar

Finns det få av ibland men när dem väl kommer är det kul. 
Jag väntar fortfarande ....

Men idag hade jag en mysig dag med min mamma, skjussade henne till hennes massage, hämtade sedan yngsta dotterns tårtor som vi ska i helgen för att hon har fyllt år och sedan köpte jag en räksallad som vi delade på. Vi satt och pratade om livet och roliga saker :)
Jag är så glad att jag har mina päron i livet, speciellt dessa stunder med mamma. Hon betyder så mycket och hon uppskattar saker och ting. 
Hann träna imorse också men nästa vecka stänger gymet i två veckor för att slutföra deras renovering ...
Gaaaaa då måste jag åka längre bort och blir lite krångligare få se hur jag gör, min pappa har annars ett jättebra löpband som man kan låna och träna hemma hos dem. Men ska iallafall åka dit bort för att se hur det gymmet ser ut. Kan vara kul att se sig om trots att det blev under "tvång".
 Kram och trevlig fredag ❣️
(null)