Akupunktur

Då var det dags för akupunktur igen.
Denna vecka blir det enbart en gång och likaså nästa vecka.

Nu har jag haft uppehåll i nästan 3 veckor så hon tog det lite lugnt med nålarna.
Kroppen kan tydligen reagera annars ....

Man märker att kroppen är van vid träning och kondition och nu när jag har "slarvat " med detta så har jag inget flås.
Igår när jag skulle till vårdcentralen och ta B-12 spruta så gick jag.
En promenad på ca 2km fram och tillbaka. Jag märker direkt på benen. Känner att jag inte har kraften. Det syns inte utan det känns ....;(
Det känns "sladdrigt" inifrån...;)

Så nu efter semester måste jag börja igen på "riktigt"
Det går ju förhoppningsvis snabbt att reparera men det är tråååååkigt att gå den första långa rundan efter en längre paus. Man får börja om från början och det hatar jag verkligen.
Idag klippte jag gräsmattan och rensade lite i rabatterna.

Imorgon bär det av till Gävle några dagar .
Kram till er och tack för att NI tittar in.

#1 - - Maria:

Hej, tänk på att värmen kan göra sitt till att man känner sig sladdrig i benen. Så du kanske är i bättre form än du tror. :) Fortsatt trevlig sommar önskar jag dig!

Svar: Det är sant. Nu vart jag lite gladare :)Jag önskar dig detsamma❤️
FrökenMs