Valborg

Dax att fixa pass. Hade bokat tid, för det måste man ju nu förtiden göra:)
Smidigt och bra.
Kom fram till kassan och gav mitt bästa leende till "maskinen" då hörde jag:
- Det ska vara ett neutralt kort. Stäng munnen och titta bara rakt fram, le inte.
-Okey, började därför skratta såklart. 
Nya regler ? Kändes lite konstigt och bilden såg därmed "död" ut. 
Lämnade finger avtryck, både pekfingrarna MEN jag va för ren och gav inget avtryck och fick då ta mig på näsan och pannan för att få lite "fett"
Totalt misslyckat men men;)

Vill önska ER en jättefin Valborg och jag hoppas inte på snö denna kväll eller natt som vädergubben/gumman pratar om. 
Kram ❤



#1 - - joe:

hahaha....hatar passfoton...men shit vad ändrar regler fram och tillbaka :)

Svar: Ja jag vet . Tur att det är var femte år "bara" 😉
Fröken Ms