På det igen

Sov till nio imorse och slocknade vid tio-tiden igår. 
Skönt att få sova ut, gick sedan upp och åt frukost.
Kroppen kändes bättre så jag åkte och tränade och det ångrade jag inte;)

Jag tänkte att jag hade druckit för lite dem senaste dagarna och sovit för lite.
Har ju börjat tränat regelbundet och därför är det viktigt med sömn och dricka vatten. Sedan ska jag tanka Tysabri på tisdag och jag har gjort slut på "energin " denna månad. 

Tänkte på det på gymet när jag gick på löpbandet att vilken jäkla tur jag har haft ändå med min sjukdom. "Tur" menar jag , att så dålig som jag var just då kunde det ha gått riktigt illa. 
Ingen visste vad det skulle bli av med mig, ingen visste om jag skulle kunna gå igen...
Nu så går jag, jobbar och fungerar bra i samhället och familjelivet. 
Vad jag anser själv iallafall.
Sedan har jag ju dippar men det är ju inget mot vad andra med ms har och alltid har. 
Jag har respekt för livet och sjukdomen, jag vet att den kan vända mot det sämre , att jag har oddsen emot mig MEN just nu är jag glad över min kropp och att den fungerar som den gör. 
Det är stort för mig, det är min OS- medalj i guld !!
Det ni :)