Vänskap

Efter har fikat idag med min kompis sedan jag var "pyttipanna"känner jag mig glad men lite ledsen.
Hon är hemma några dagar för att sedan åka tillbaka till USA. 

Hon har skelettcancer och den är överallt men hon kämpar för att stanna kvar här hos oss. Vi fikade i Gamla Stan och det kändes så ofattbart att hon ska försvinna, hon köper tid med det mesta och men är så fantastisk "lugn"
Hur fan lever man igenom det ?
Jag skojade och sa att snart fyller vi snart 50...
-Haha sa hon , ja du ja men inte jag kanske.
Alla vill bli gamla men ingen vill åldras.
(Samhället i ett nötskal)
Gav henne ett armband från edblad "Eternity" =evighet, odödlighet 
Hade tårar då i ögonen, tyckte att det passade henne i denna stund men vet också att hon tycker att tårar är "jobbiga" 

Vi kramades hårt och länge. Vi sa inte Hej Då utan vi ses ....
Vi ses❤️