Inte min ...

Dag idag ...

Känner mig irriterad och har värk i skuldran som strålar uppåt nacken.
Lilla E masserade mig med liniment imorse och kände en tillfällig förbättring men Näe en molande värk finns kvar.
Jag har semester den vecka och det är väl bra MEN det är inte skönt det här och jag svär och tviar lite till familjens "förtvivlan ".
Känner hur jag ångrar mig när jag biter till när jag hör mig själv.
 Säger tillslut: Nä låt mig bara vara idag, jag "återkommer" imorgon. 

Tänker att det är en ny dag i morgon och då är det kanske bättre ...;)
Jag har bara en vecka nu och sedan jobbar jag två och då har vi tre veckor.
Vi blir hemma nu och gör lite utflykter och gör lite "nytta" .
Ta bort dem där tråkiga sakerna som man gärna skjuter upp...

Ha en fin kväll ❤️


#1 - - Johan Gunnbäck:

Tack detsamma! Hoppas på snar bättring!

Svar: 👏
Fröken Ms

#2 - - Johan Gunnbäck:

Hoppas du mår bättre snarast!

Svar: 👏tack, en ny dag imorgon :kr
Fröken Ms