Lillördag

Onsdag i all ära och "lillördag " för många idag.
Det var länge sedan man festade i veckan.

Idag vart det träning och jag är så glad att jag klarade 25 minuter på "Cross training "maskinen. I bra tempo också .
Strålande och jag klappar mig själv på axeln. Efteråt så styrketränade jag också. 
Imorse så var jag oss sjukgymnasten och hon tyckte att jag var otroligt stel i mitten partiet men hon tror att
diskbråcket i nacken spökar och ger problem . Idag använde hon en kil och tryckte med, ontskönt men behövligt.
Hon tryckte och stökade med andra punkter också som gjorde att jag mådde lite illa. Att kroppen kan reagera så hårt. 

Åter en dag att komma ihåg är på söndag är det kanelbullensdagen, haha åter en dag att fira.
Så då passade jag på att baka, lite mysigt och det doftar såååå gott.

Ha en fin kväll allihopa ❤️


#1 - - Johan Gunnbäck:

Jag ger Dig också en klapp på ryggen! Bra jobbat!

Svar: Tack☺️👍🏼
Fröken Ms