Sista ordet

Sedan var det synen, neurologen ville kolla synen. Såg den sista raden inga problem men när jag skulle skifta öga blev det lite otydligt men sedan kunde jag rabbla upp sista raden. Det har inte hänt förut ... Vad händer ? Hallå ?
Hon sa inget och jag "vågade" inte fråga.

Nu återstod det att fylla i lite intyg och lite prat om mina knän som jag har värk i plus att dem knakar som torra kvistar när jag böjer mig men det trodde hon var mer atros hållet än msrelaterat.
Så nu på fredag ska jag till husläkaren och prata om detta.
Vi pratade även om tarmar och min mage kan vara ett riktigt hopplöst fall ibland. Den har ett eget livet så att säga ...
Utan att gå in på "bajsiga "detaljer :)
Jag vill verkligen inte undersöka den vägen så jag håller mig lugn ett tag och hoppas på det bästa...