Regn

Men efter regn kommer solsken !


Så brukar det vara ...
Idag är jag ledig och håller på att tvätta men snart ska jag åka och "besikta"mina bröst. 
Mammografi idag, och det är viktigt att känna och klämma på sina bröst lite då och då. Passa på i duschen eller när du smörjer in dig och missa inte dina kontroller. 
Ta dig tiden. Finns inga ursäkter. 
Ju tidigare det upptäcks om det skulle vara något desto större är dina chanser att klara sig. Jag har Allt för många vänner som har fått ett negativt besked och tyvärr så har ett fåtal gått bort alldeles för tidigt ....

Idag är det också min äldsta dotter första dag i skolan. Låter det konstigt ? 
Hon ska börja på högskola och det är såklart pirrigt . Nystart och förväntasfull.
En ny chans i livet att få kunskap och ett framtidsyrke som du kan försörja dig på och framför allt påverka din omgivning och medmänniskor med. 

Önskar dig all lycka till, det kommer gå så bra. Håller förstås tummar och tår. 
Mamma sitter på din axel såklart ❤️



 

#1 - - Lillemmish- mode - inspo :

mysigt med regn :)

ha en brafredag
kram

Svar: Tack detsamma 👌🏻🐾🐾
Fröken Ms