Nytt år

Idag gifte vi oss för 20 år sedan , en eftermiddag på Skansen ❤️Tänk vad tiden har gått fort. Vi har fått tre barn dom idag är 21,19 och 14 år. Vi har upplevt sorg, sjukdomar och många fantastiska resor ihop och samlat på en massa minnen av dessa. Livet är inte lätt och att hålla sams är inte det enklaste men jag hoppas iallafall att familjen och barnen har en grund att stå på och att barnen håller ihop den dag  jag inte finns längre. Det är min önskan, jag vet hur det är att inte ha någon direkt kontakt med sina syskon , tyvärr. 

Idag ska vi ha fest för bröllopsdag, min 50 årsdag och att det är nyår!! Våra vänner kommer hit och även barnens. Superkul !!
Vad nästa år bjuder på det försöker jag inte tänka på och inga nyårslöften ges. Jag sänder mina allra största kramar till dem som inte finns hos oss löngre 💔 och till min bästa kompis som kämpar för att få vara kvar, min vän B. ❤️ Ha en fantastisk dag och kväll. Va rädd om er därute och TACK för allla pepp, varma ord och att ni läser mina rader. Det värmer och mitt budskap kommer Fram. 
Puss och kram ❤️❤️
Gott nytt år⭐️⭐️och välkommen 2018!! (null)