Semla

Semlans dag är här och jag ser flöde efter flöde på fb och Instagram, jättefina bilder på olika semlor.

Stora som små.
Om jag ska äta semla vill jag ha en traditonell semla med STORT lock och äkta mandelmassa, inget fake med aprikoskärnor eller vad dem ersätter det "gottigaste" med. 

Idag var jag på sjukhuset och tankade broms, tiden gick så fort för jag fick sällskap av två tjejer och vi satt och pratade , delade tankar, fundering och plötsligt var det slut i påsen ... Det var ju härligt att få prata lite ms med någon som riktigt förstår livet mellan himlen och helvetet. 
För så är det,även om man försöker förstå så går det riktigt inte. Vissa klappar en på axeln och säger:
-Men vad fan det kunde ha varit värre ... Typ cancer.
-Men du ser ju så fräsch och frisk ut inte kan du ha ms , då sitter man ju i rullstol.
Vad säger man ? Man har ju lust att be dem hålla mun.

Nu ska jag äta min semla och ja här kommer min bild på min semla.
Puss och kram på semmeldan❤️