Svårt

(null)

Titta på mina bilder i telefonen, ska rensa lite...

Det är fortfarande svårt att titta på bilderna med Evert. Sista bilden som vi satt tillsammans på bänken i Dalarna i somras, innan jag och familjen åkte hem till Stockholm. Bilden är så fin. ❤️
Jag ler och fortsätter att titta på bilderna från begravningen, vackra blommor och en massa ljus. 
Gröna kvistar, grankottar och så många tårar från oss alla. Du är så saknad och Det känns så tomt och ofattbart att du inte kommer att vara där i sommar när vi kommer. Alla minnen är kvar och ditt hus är kvar och jag kommer att komma till din eviga plats på kyrkogården trots att jag vet att du är någon annanstan, du var inte "typen" som var stilla. 
Du är bland den gröna skogen och uppe i den blåa himlen.  Nu Vill jag bara krama om dig men det finns ingen stege till himlen. ...
Tårarna kommer och jag torkar bort dem för jag vet att du inte ville att jag skulle gråta men det är svårt att låta bli just nu. 
Tittar på den sista bilden från sommaren igen och jag ler, jag ler för att du är du och jag är jag. 
Fina Evert 💙