Sista dagen

För påsken ! 

Har jobbat, haft påskmiddag med päronen och familjen, Hammarbymatch och plockat fram utemöblerna.  
Sedan hade vi i en "läcka "i våran fjärrvärme , det sprutade grönt vatten och vi fick lite panik för att det var helg. Ringde jour och dem skulle ha 6000:- kr för att komma och där slutade väl inte notan ... 
Maken fick tag i sin kompis som är rörmokare som var så snäll och hjälpte oss ❤️Han kom på en gång, vilken vän i nöden. 

Sedan har jag främst försökt att vila, ta pauser för i torsdags när jag hade jobbat så åkte jag till gymmet direkt efteråt för att skingra mina tankar och cyklade 1 timme. 
Jag  kände på slutet att min kropp "la av" . Väntade en stund sittande innan jag klev av  cykeln och kände en slående trötthet och svaghet att jag trodde jag skulle stöpa i golvet. 
Så obehagligt och känslan av svaghet och trötthet har hängt kvar . Vet inte vad det är, sover inte så bra heller. Imorgon ska jag till gymmet och cykla för att få se om känslan är kvar. Ska ju tanka nästa vecka om det kan vara det ? 
Har ju lite svårt för att backa och kör "gärna" in i kaklet ....

❤️ (null)