Vimsig

Åh jag vet inte om jag ska skratta eller gråta . Är lite disträ eller förvirrad. Mina tankar är nån annan stans. 

Imorse åkte jag och tränade , låste skåpet ( trodde jag) och eftersom det är en stor renovering på gymmet så tog det lite längre tid än vanligt eftersom jag fick leta efter maskinerna och jag är en vane människa, gillar ordning och reda. 
Var sak på sin plats. När jag var klar och gick till skåpet hängde mitt lås öppet !!!!
-fan sa jag högt och tänkte nu har jag haft nån som snott min plånbok och bilnycklar. Allt var kvar och det var mitt eget fel. 
Sedan åkte jag hem och duscha för att åka iväg och handla, parkerade bilen sedan hemma och sen när jag åkte för att hämta dottern upptäckte jag att ena bildörren var helt öppen eftersom vi har skjutdörrar på sidan. Mitt eget fel. 
Sen så upptäckte jag för en stund sedan att mitt blogginlägg som jag skriver nu va borta och mitt förra inlägg är inlagd igen !!!!
Förlåt för det ! 
Så nu skriver jag på nytt och försöker samla ihop mina ord och känslor.  
Min vän i USA är kvar i sin sjukhus säng men har haft otroliga smärtor och ångest. Hon har hospice hemma och trots att hennes kropp är slut slår hennes hjärta. Jag önskar av hela mitt hjärta henne en annan plats ❤️Hennes stjärna väntar på henne. Samtligt skulle jag vilja vara där och krama om henne, fan vad livet är orättvist. 

Kram ❤️(null)