Fredag

Solen skiner idag och jag njuter av dess strålar som ges idag. 

Arbetar för fullt med det nya projektet "min ms-resa" som målning. 
Det blir mycket mailkontakt nu och jag är så nyfiken på hur den kommer att se ut och hur hon har tolkat den. Sedsn klipper dem nu ihop en videofilm som ska släppas på olika kanaler. 
Daaaaa .....
Den är jag mest nervös för, egen inspelad vlogg film och en massa privata bilder, hur bra eller illa kan det bli ?
Så fort jag vet kommer jag dela med mig av det❣️
I veckan var jag på Skogskyrkogården och planterade lite inför hösten, en sån vacker plats. Fylld med sorg, saknad och kärlek. 
Jag har min väg som jag alltid stannar upp till. 
"Livets väg" kallar jag den 
Många är rädda för att prata om döden och skjuter gärna bort det. Jag tycker att det är viktigt att prata om det tunga också i livet för allt är inte bra eller roligt . Sådana samtal måste man också ha men det "mörka"är inte tabu eller farligt att prata om, vi lär oss av varandra. 

Kram  (null)