Nytt nytt nytt

Samarbete !

Jag är så glad och är verkligen ödmjuk inför denna uppgift. Jag känner mig otroligt hedrad över detta uppdrag. 

Jag skriver och har föreläst med biogen om min Ms resa och det är fantastikt roligt. Nu ska jag vara med om att få min ms-resa hörd och sedd genom att en konstnär ska måla den!!

Biogen ska ha en kongress här i Sverige i år och det är ett stort arregemang för högt uppsatta inom läkarvärlden. Då har dem frågat tre stycken personer med ms i världen och jag ska få representerar Sverige ! Wow wow wow !!

Dem ska visa världen hur det är att leva med ms genom olika stora kanaler med denna upplysningskampanj. 
Sedan har dem valt ut tre konstnärer som är med på denna kampanj. Genom att jag filmar min msstory och pratar med Biogen och konstnären på tfn så ska denna konstnär bilda en egen bild av mig och måla min resa från början och till den jag är idag. !
Finner inga ord. Är så nyfiken hur hon kommer att måla min berättelse ....
 Tavlan kommer att ställas ut på kongressen bland annat och visas på olika kanaler .
 Kommer med info om detta. 
Har nu svarat på alla frågor och imorgon ska jag göra min inspelning om mitt liv för att sedan skicka det till dem , oklippt och en massa "blipp och blunders ". Proffsen hjälper mig med detta som tur är. 

Visst är ni med mig även på denna resa? 
Bästa bästa NI❤️ (null)


#1 - - Linda Håkansson:

Så underbart fina armbsnd

Svar: Tack så mycket 🧡
Fröken Ms