Sol och ms

Åh vad jag mår bättre när solen skiner och det är ljusare om dagarna. 

Fast jag är i en otrolig trötthetens fas och somnar gärna framför teven runt 20 och sedan blir jag pigg när jag går och lägger mig vid 22.30-23.30 och sedan när jag somnat vaknar jag vid 04.30 stirrar i taket och sedan ringer klockan 06.15......
Gaaaaaa blir galen men vet också att det "går över".
Idag ändrade vi också på klockan, då jag fick sova ännu en timme mindre.  
Nu har jag fått in ett träningsflyt och tränar, ibland tar det emot men jag går dit ändå. På med lurarna och lyssnar på en pod och sedN KÖR jag: 
*Styrka plus uppvärmning 30 min med gåband eller Cross.
* cykla 21 km 
*styrka som ovan 
* cykla 21 km 
Tyvärr har gymmet minskat avsevärt med yoga, jättetråkigt och jag har nämt det till gymmet så jag hoppas att dem får in fler instruktörer . 
Multipelskleros.nu en ms sida jag skriver för där tipsar jag om bland annat några enkla andningsövningar i vardagsstressen. 
Jättefina artiklar, intervjuver och blogg inlägg från oss skribenter . 
Ha det fint allihopa ! 
Kram  (null)