Tarmar

Ja nu är jag fastande till imorgon eftermiddag och ska dricka 2 liter laxabon idag och imorgon samma mängd. För övrigt får jag också dricka hur mycket jag vill bara det är klara drycker. 

Det är väl då konstigt att man blir sugen på allt möjligt nu bara gör att man inte FÅR äta. Jag blev helt plötsligt sugen på en pistsgebulle ? 
Jag äter sällan bullar men nu helt plötsligt skulle det vara jättegott och en café latte på det. Haha ja det här bådar inte gott. 
Det är väl jag och toaletten nu i två dagar. Imorgon kl 14 är det undersökning och det är en undersökning jag inte ser fram emot eftersom dem ska göra den "bakvägen ".
 Ser det framför mig, jag på britsen hopkrupen och stel som en pinne . Dessutom är det en manlig läkare också . Tack för den . 
Man får resultat direkt och hittar Dem typ polyper eller något annat så knipsar dem bort det på en gång, det är ju skönt det. 
Lycklig ? 
Historian är inte slut .. (null)