Jul jul

Och idag får jag dropp ! 
Tack det behövdes. Mörker och en evig låååång väntan att denna epedemi lättar är en önskan jag har och säkert ni också . 
Jag möter så många människor som är tunga i sinnet, möter kunder som lättar på hjärtat och berättar sina tankar. 
Mina föräldrar som är äldre och jag märker att sinnet är tungt hos dem och det kommer över en hopplöshet över dem att inte kunna leva som dem har gjort. Bara det här med jul, hur vi ska göra ? 
-Det kommer fler jular , säger jag lite lätt 
-ja men kanske inte för oss....
Vad säger man ? Tänker på också hur vi andra beter sig i samhället trots denna pandemi. Vi har så många ursäkter till att leva som vi vill och inte bör för en kortare tid som känns som en evighet men ger resultat . 
Snälla kan vi inte göra det lilla xtra som gör att vi ALLA får ett lättare liv ? 
Vi alla kan göra något och tillsammans är vi starkare. 
Apropå "starkare" så säljer jag fortfarande två stycken armband FIGHTER och LEV NU till förmån för Neuro , minst 50kr styck och beloppet går oavkortat till neuros insamling.  Sprid budskapet så når vi målet att sälja 200 armband och få ihop minst 10000kr till Neuro. 
Beställ på [email protected] eller Messenger 
(null)