Promenad

Nu laddar vi inför Neuropromenaden 2020. 

Vi är i full gång och det är så roligt att arbeta med denna grupp av människor. Vi är så olika och har olika förmågor men något som för oss samman är det positiva att vi kan göra något tillsammans för att framtidens broms och mediciner ska bli bättre och faktiskt tillslut att det ska finnas ett BOT. 
Sedan på vägen dit har vi roligt också och många viljor syns . Härligt !!

Jag tar tränat mycket, har funnit ett flyt i det och jag stormtrivs när kroppen gör som jag vill. 
Yogans delar är utmanande och jag stretar på med min vänstra sida när jag ska stå raklång på ena sidan och luta mig bakåt haha ja det är svårt att förklara MEN den gör att min arm skakar som sjutton, ibland är det bättre men inte bra. Det är min vänstra sida som är "svag" eller svagare. 
Så det är bara på det igen :)
Varje steg är ett steg framåt men ibland bakåt, jag föredrar framåt. 
Kram på er  (null)