Ms

Nu är jag här igen och sitter i tv rummet och fylls av mina soldater som kämpar förtvivlat i min kropp för att hålla borta min sjukdom. Kan tänka mig att sjukdomen ms blir smått chockade när dem möter soldaterna runt hörnet.
Jag hoppas att dem ger ALLT för att skydda min kropp. 
Solen skiner ute och det är verkligen varmt, jag har semester och försöker vara påhittig med lite utflykter men det är svårt med avstånd och respekt. Vi va och badade i söndags och vi kände att det går inte att ha önskad avstånd eftersom det är många som vill vara på samma plats och stranden räcker inte till. Vissa försöker medans andra hostar , loskar i vattnet, på stranden och dessutom trycker ner sig mitt i någonstans och hoppas att ingen säger något . 
Känner då att istället för att bli arg och försöka påverka så blir det någon annanstans eller så struntar jag i att bada. 
Ta hand om er därute .  (null)