Vem är jag?

Under åren man växer som människa förändras man, inget konstigt egentligen eftersom det händer en massa med oss själva  och våra liv. 
När man blir äldre får man också annorlunda uppgifter i sin roll som mamma,fru,dotter, syster och vän. 
Släppa taget och bara finnas i vissa stunder, Inte vara behövd eller önskad?
Avslutade relationer med någon du har växt upp med. Vad fan hände? 
Livet är svårt och dessutom med en sjukdom. Inte konstigt att man svajar. 
Tillslut står man trängd i ett hörn och tänker: Vem är jag? Tappade jag mig själv på vägen? 
Snabbt skrapar jag ihop resterna av mig själv och försöker bli mig själv igen, lite äldre, lite smartare, lite kantstött men jag Andas …

Har lärt mig att : 
* det du inte kan påverka och förändra. 
-Släpp det och acceptera 
*prata i JAG form och inte DU form 
-JAG känner så här istället för: DU gör alltid så här. 
* Ta en stund varje dag och reflektera över DIG själv
-5 minuter mindfullness, här och nu
- hur smakar kaffet?( eller något du tycker om) beskriv det för dig själv.
* Andas

Kram på er (null)