2:advent

Andra ljuset tänt och nu är det inte långt kvar till julen är här. Då ska allt vara klart både mat och klappar.

Ligger hyfsat bra till för att ha varit sjuk, jobbat och allt annat som bara rullar på.
Är så glad att vi har fått gjort xtra mycket armband och det känns superkul att ni är med oss att ge pengar till forskning.
Alla pengar betyder ett steg närmare till något vi alla väntar på:
BOT. Ja tack det vore härligt.
Till dess är det bara att kämpa på. ❤️

Mycket roligt ha hänt i mitt liv, har blivit skribent på en mstidning, fått frågan om att vara med att anordna MSwalk 2017 här i Stockholm. Den sista frågan funderar jag fortfarande på men självklart är jag glad att bli tillfrågad, det värmer mitt hjärta.
Har fått ett bidrag av en fond till en yogaresa, enbart vikt till yoga och ska nu sätta mig ner och leta efter en weekend någonstans. Är så glad och tacksam.
Stor kram till er ❤️