Lilii lördag

För några men en vanlig dag för mig❤️

Mina kära föräldrar skulle till fotvården idag och dem fick tider efter varandra , så det var in och ut metoden idag.
Min pappa sa: åh vad skönt det är att gå nu, jag riktigt känner mina fötter. Skönt att få fötterna bli ompysslad efter ryggoperationen. Det går framåt..

Kommundamen var hemma hos dem idag och så även jag, litar inte på dem.
Hon var som sagt från kommunen , gjorde sitt tog bilder och sa att hon skulle återkomma med svar.
Min pappa sa lite skämtsamt :
-ett positivt svar får man hoppas ?!
- Det vet man inte förrän jag har satt in mig i ärendet.
(Ohoj helt tappad i golvet och stoneface. )

Vårdcentralen har ju gjort bort sig två gånger med två urinprov som min pappa lämnat under tre veckor och dem hade fortfarande inget svar och vi fick lämna igen (igår ) det visade positivt och jag blev sååå arg att dem har tappat bort urinprov och nu efter att min syster följde med in till labbet m provet fick vi ett svar.
Jag har anmält detta och kommer gå vidare, fan för att bli äldre och inte ha anhöriga. Ska man behöva slåss för allt eller har vi "bara" otur ??

Kram till alla som behöver den. ❤️