Ursäkta

Men tiden försvinner och min tid räcker inte till...


Försöker hinna med och nya projekt fylls på, roliga och tyvärr lite nya besked med sorg som tas emot. 
Det kallas tydligen för livet. 
Livet är hårt och hårdare för andra. 
Biter mig hårt i läppen och tänker : 
- hur ska jag fixa detta ? Men jag knyter handen och tänker : finns inga alternativ.

En händelse som jag är stolt över och pirrig för kommer hända i höst men tyvärr vågar jag inte avslöja detta pga att jag inte vet om det är ok men jag lovar att berätta sedan. 
Att jag vågar är för mig ett stort steg till något "nytt". 
Mitt liv är som vädret utanför : fylld med överraskningar, storm,den ena dagen är inte andra lik och några solglittrande stunder. 
Fantastiskt !!!!

#1 - - Johan%20Gunnb%E4ck%20:

Är mycket nyfiken!

Svar: Åh jag lovar att berätta 😉
Fröken Ms