Alternativ

Vad finns det för alternativ när man drabbas eller en anhörig drabbas av sjukdomar ?

Ge upp ? Bli arg ? Gråta ? Hoppa av tåget ? 
Jag har känt en och gjort tre Av dessa och jag sitter här fortfarande och ibland förundras jag att jag gör det.
Hur mycket ska en människa orka ?
Tydligen mycket och vissa drabbas mer än andra. Det vet vi ju...

Men där emellan hittar man kraft och ork av olika saker, därför stiger man upp på morgonen och lägger sig på kvällen men man måste också reflektera över vad som händer och inte skjuta fram sina känslor eller händelser. Det kommer ikapp en. 

Så himla härligt att jag har börjat träna, blir mer harmonisk och känner att kroppen hittar sin styrka igen för jag har tappat otroligt mycket sedan sist ....
Men då får man bita ihop och utmana sig själv!! Premiär på Friskis och Svettis är att minsta tjejen har börjat att träna med mig, hon ville prova något nytt nu så vi kör så det rycker. Även äldsta tjejen kör där så i lördags var vi där tillsammans. 
Riktigt roligt att träns ihop.
Det är det lilla som är det stora ...❤️