Stolt

Mamma idag !!

Min mellersta dotter E klarade körkortet !!!
Igår skrev hon provet och jag fick äran att följa med.
Lugn men lite medryckande av alla känslor som fanns i den sterila stora lokalen. 
Tänk om man kunde läsa allas tankar ?
Dottern kom ut med ett leende och lättnad, -nu är jag iallafall 50% närmare körkortet.
Idag åkte jag, mormor och morfar med när hon körde upp. E körde till uppkörningen och det gick jättefint MEN innan hon klev ur bilen sa hon : kommer inte klara det här.
Vi övriga i bilen skrek innan hon stängde dörren : 
-Jo det gör du visst det !! Skrek vi i kör. 
Såg hennes ryggtavla när hon hade vänt sig om och tänkte : hon säger alltid så för att inte bli besviken ifall hon inte klarar det.
Det kändes konstigt när jag såg dörren stängdes och hon var inne i lokalen .
Nu nu är det dags att visa vad hon kan och någon ska godkänna det. 
Gumman gör ditt bästa och det räcker.

Vi satt i bilen och väntade, långa 45 minuter
Sedan ringde hon :
-haha var är ni ? Jag klarade det mamma!! Jag klarade det!! 

Intensiva, roliga dagar. Är så glad och stolt. Tänk nu har vi bara en kvar som ska fixa kortet men det dröjer några år till....
Själv har jag i år haft körkort i 30 år. 
Puss och kram ❤️❤️