Sjukdomar

Fan vad jag hatar sjukdomar!! 

Ursäkta uttrycket men nu har jag för mycket av det omkring mig. Jag är just nu livrädd att kolla i min telefon, rädd att få ett besked jag inte vill ha. Två människor i min omgivning just nu kämpar mot sjukdomar och oddsen är inge vidare...
Min barndomsvän bor i USA hon kämpar med sin cancer och nu fick jag veta att hon inte svarar på något längre .... Hon är en kämpe av dess like och jag vet att hon älskar livet för mycket för att ge upp om nu hon inte blir tvingad. 
Sedan har min pappas kusin i Dalarna, han miste sina bröder i våras och nu har han själv blivit dålig. Han tog sina bröder hårt och har inte klarat av sorgen att han är nu på ett hem..
Det är så jobbigt att sitta här när jag vill vara där. Bara krama om dem. Satt här och funderade på att åka till Dalarna och krama om E, han är en människa som jag bryr mig mycket om och tycker väldigt mycket om.
Tänkte man kunde ju ta tåget fram och tillbaka. Jag har kontakt med en av dem bortgångna brödernas dotter och det är ju skönt för hon hälsar på E. 
Vi ska alla den vägen vandra, döden lurar runt hörnet för oss alla men det är svårt att acceptera.......

Stor kram och tänd ett ljus för dem som inte är med oss längre eller för den delen: Tänd ett ljus för dem du älskar ❤️❤️ (null)