Fredag

Jag välkomnar helgen och hoppas att den innehåller något roligt ;)

Något annorlunda, trevligt och påhittigt.
Det händer antagligen inte men vi kan ju hoppas. 

Annars tränar jag på min föreläsning och går här hemma och pratar för mig själv mer eller mindre. Högt och tydligt!  Med känsla så att jag nästan kommer av mig ibland. Får en bild av hur det var och vilket skick jag var i ...
Jag ska föreläsa för ett "antal"inbjudna gäster, neurologer och dem som tillhör sjukhusvården på ett eller annat sätt.  
Slutet av september och jag kommer att flyga ner till Malmö. 
Min föreläsning handlar om mig och min resa med ms. När jag var som sjukast och idag, att sammanfatta dessa år och berätta det utan att "svamla " är en utmaning som jag har tagit och det ska bli jätteroligt. 
Stolt att jag har fått den här chansen ochjag  ska göra det bästa av det. 
Det bästa av det bästa så att säga. 

Trevlig helg mina vänner ❤️

#1 - - Rita:

Tack för att du delade med dig av din resa till oss idag. Du inspirerar mig, tack😊

Svar: Åh tack fina du❤️Kämpa på . Vi ses kanske i framtiden 💞
Fröken Ms